mintizm Oct 1st 2007 A dreamlike story

スポンサーサイト


Oct 1st 2007 A dreamlike story

BEP willのソロアルバムにまったく興味はないねんけど、
インタビュー記事で、おもしろいのを見つけた。

AP: Who are you looking to work with next?

will.i.am: I want to make a project called Imagine That. It's say, for example,
?uestlove from The Roots on drums,
Herbie Hancock on keyboards,
Stevie Wonder on lead vocals and keyboards,
Flea from Red Hot Chili Peppers on bass,
Prince on guitar. And who else?
**>Michael Jackson<** on lead vocals, and one girl: Whitney Houston or Aretha Franklin. But yeah, imagine that?

ソースはこちら

やっておくれよ!聴ききたいわ。

A dreamlike story

今日はコレ

Harvest for the World Harvest for the World
The Isley Brothers (2001/08/21)
Sony

この商品の詳細を見る




Comments

No title

私はビミョーにwillのアルバム聴いてみたいな〜って思ってた(笑)

ってか、このImagine Thatプロジェクト実現してよ〜ん。どんなことになるんだろうか(笑)元とれないくらいギャラ高そう(笑)
  • 2007.10.01 21:11/
  • みなみ URL/
  • 編集

★みなみちゃん

BEPも初期の頃はね、まあまあ気になる感じやってんけどね・・シングルPVみて、ほ〜ん!て感じ(笑)
この面子すごいよね。ギャラでは動かないって感じで(笑) 実現するとどんなことになるのだろうか〜〜

コメントの投稿


非公開コメント

About Me

sis sole

Author:sis sole
My life with a music♪
R&B Soul,Funk,Hip Hop...
Jazz,Reggae...Black Music Lover♪
I am Deconstructed+Reconstructed+upcycle clothing+shoes+accs...Handcrafter
Let's talk about
Black Music,Movie,Culture,Fasion,Foods,
Blah Blah Blah.....

Category
Recent Entry
Recent Comment
Recent Trackback
Entry Archive
Counter
Link
このブログをリンクに追加する
ブログ内検索
RSSフィード
QRコード
QRコード
FC2ブログランキング

FC2ブログランキング

